Algemene Voorwaarden

welkom op mijn borduur site!

Waarom laten borduren?

Duurzaamheid: Een borduring is duurzamer dan bedrukking. Een borduring gaat veel langer mee, en is dus investering voor jaren.

Exclusiviteit: Een borduring geeft een exclusieve uitstraling en herkenbaarheid

Toepasbaarheid: Er kan op allerlei soorten textiel geborduurd worden zoals bv handdoeken, badjassen, caps, shawls, mutsen, t-shirts, overalls en zelfs op paardendekens.

Belangrijk om te weten: Kleding voorzien van borduursels, gerelateerd aan uw bedrijf, is fiscaal aftrekbaar.

Het borduren

Het borduren gebeurt met de grootste zorg. Voor het borduren, wordt de ondergrond verstevigd, en wordt ook de bovenkant van een borduurvlies voorzien, wat voorkomt, dat de steken in de stof worden getrokken. Nadat er door ons een proefmodel is geborduurd, wordt er samen met u bekeken of dit voldoet aan uw wensen. Een proefmodel wordt uitsluitend geborduurd als dit van te voren aangevraagd en besproken is.

U kunt zelf uw te borduren textiel aanleveren (het borduren van aangeleverde materialen geschiedt op uw eigen risico), maar wij kunnen hier ook voor zorgen in de meeste gevallen.

Wij gebruiken meestal polyestergarens. Deze zijn kook-, licht- en chloorvast. De door ons gebruikte polyester garens mogen tot op 40 C gewassen worden.

Het aanleveren van een ontwerp graag in een “jpg” bestand per mail. 

Auteursrecht, industrieel eigendomsrecht en reproduktierecht
 
Door het geven van een opdracht tot verveelvuldiging verklaart de opdrachtgever dat geen inbreuk op de auteursrecht of industrieel eigendomsrecht van derden wordt gemaakt en dat de opdrachtgever Borduurservice Dilber (onderdeel van Touwhuis van Adrichem) vrijwaard in en buiten rechte voor alle gevolgen, zowel financiële als andere uit de vervaardiging of bewerking voortvloeiend.
 
Bij het aannemen van een opdracht handelt Borduurservice Dilber (onderdeel van Touwhuis van Adrichem) ter goeder trouw en neemt aan dat de opdrachtgever alle zaken met betrekking tot het intelectueel eigendom heeft geregeld en eventuele tekortkomingen hierop voor rekening van de opdrachtgever zijn.

Prijzen

Er zijn geen standaardprijzen voor het borduren.

De prijs is erg afhankelijk van diverse factoren, zoals afmeting, aantal steken, te borduren materiaal enz.

Nadat we een accoord hebben gekregen van u, via de mail of telefonisch, gaan wij over op het digitaliseren van uw logo. De eenmalige kosten voor het digitaliseren worden wel in rekening gebracht, mocht u keuze toch op een ander is gevallen. Als we uw logo als borduurpatroon hebben, brengen we een ”offerte” voor u uit.

Prijzen zijn excl. BTW, textiel en eventuele verzendkosten.

Voor het digitaliseren van een logo, voor uw bedrijf of vereniging of het digitaliseren van een geboortekaartje rekenen wij kosten. Digitaliseren houdt in: het omzetten van uw logo tot borduurpatroon. Mocht u in de toekomst weer hetzelfde laten borduren dan berekenen wij uiteraard geen kosten meer voor het maken van een borduurkaart. Het ontwerp blijft echter eigendom van Borduurservice Dilber.

Retourneren

Producten die voor u persoonlijk zijn geborduurd kunnen niet meer retour genomen worden.

Bestellen:

U kunt u bestelling via de mail of telefonisch doorgeven.

Gaat het om een bedrijfslogo: dan graag ook een afbeelding per email als .jpg bestand aanleveren.

Levertijd:

De levertijd is voor veel opdrachten anders, wij streven ernaar om natuurlijk zsm alles klaar te hebben, maar voor grotere opdrachten gelden er langere tijden.

Wij kunnen u nooit een precieze/exacte dag en tijd doorgeven, wanneer u spullen waarschijnlijk klaar zullen zijn. Mits wij dit anders met de klant hebben afgesproken. Wat niet betekent dat we er geen haast achter zetten, zodra uw opdracht klaar is laten wij dat via de mail of per telefoon weten. Het gebeurd vaak dat er een kraamcadeautje tussendoor komt en die krijgen dan voorrang, ivm de geboorte... Maar meestal overleggen wij dit van te voren met de klant.

Als u er veel haast mee heeft en het moet voor een bepaalde gelegenheid op tijd klaar, vergeet dit aub niet te melden!

Werkwijze:

Wij zijn bijna heel de dag via email, hyves en telefonisch bereikbaar om onze klanten zo tevreden mogelijk te houden en te woord te kunnen staan met alle mogelijkheden die er voor ze zijn. Klant is koning, maar we hebben wel onze eigen manier van werken, we proberen alles in goede overleg te doen, maar qua levertijd en andere voorwaarden houden we ons graag aan onze voorwaarden.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.